maandag 12 januari 2015

Emily's Slouch Bag for and by Lisa's

 Twee weken geleden...'Mama ik wil iets maken op mijn naaimachientje" (met de nadruk op mijn). Op mijn vraag wat dan kwam ook een tas voorbij.

Laat Lier nu toch net een tas patroon als kerstcadeautje aan haar lezers geven en nog wel geïnspireerd op aanvraag van één van haar meiden.
Hier een link naar haar blog-artikel Emily's Slouch Bag.

Ik heb wel een beetje geholpen, patroon printen/plakken en delen uit de stof knippen, en de boel gespeld.Boefje heeft zelf achter haar machientje gezeten en het grotendeels gestikt, alleen in de hoekjes met de panden en band heb ik het voor de zekerheid gedaan  alsmede de topstitching maar verder moest ze het zelf doen (... oke ik heb ook nog wat gestuurd met de stof tijdens het stikken, anders was het een mooie zigzag tas geweest ;) ook leuk).

Nu maar hopen dat het morgen redelijk weer is want dit is nu haar nieuwe schooltas en die is nu nog niet waterdicht... sterker nog de bovenkant is nu ook nog open. Droog weer tas dus :)

0 reacties: