zondag 4 januari 2015

1 Kliko en 1 Kip

Allereerst de beste wensen allemaal, op naar een creatief , gelukkig, mooi en gezond 2015.

Ik heb eens een knip gekocht, vanwege de trico colbert die erin staat, die van Januari 2015. Maar er stond ook een aardig vest in.... althans zo lijkt het.
Zowaar voor mezelf aan de slag, ook uniek. Maar als je het tussenresultaat aan hebt en je boef zegt: 'leuk schildersvest mam' dan weet je dat je niet het beoogde eindresultaat van een mooi draagbaar vest hebt ;)
De combinatie van stoffen was al een noodgreep en dik twijfelgeval, maar ik wilde eerst eens zien hoe het zou vallen: conclusie dikke mis.

  • vest zelf vind ik nog steeds leuk, de mouwen met bovenstuk aanzetten waren een leuke uitdaging.
  • stoffencombinatie is brrrrrrrrrr
  • en tot slot.... veel te groot.

Deze mag gezellig naar de kliko. Ik heb maat 46 genomen want dat heb ik meestal nodig met mijn schouderbreedte en armen maar dat hoeft hier dus echt niet. Volgens mij kan ik zelfs 42 nemen, van de week ga ik eens kijken naar het verschil in maten.


En verder nog deze, een piepklein kippetje uit het boek mini figuurtjes breien. Met dank aan Eva voor de magic circle methode met breien. Op een rondbreinaald ipv 3 of 4 sokken naalden, wat een vondst.

0 reacties: