zondag 3 november 2013

Een lekkere trui. Pentagram uit Ottobre 4/2013

Model 28 Pentagram Hoodie uit Ottobre 4/2013, maat 152.
Afgelopen woensdag ben ik toch naar het stoffenspektakel geweest en heb een paar stofjes gekocht, waaronder deze dunne fleece. En in de vorige Ottobre stond een heerlijke wegduik trui, weliswaar van sweatertrico maar dat is vergelijkbaar qua rek met deze fleece. Gecombineerd met oranje boord-trico.
Het resultaat is een heerlijke zachte trui waarin je lekker kunt wegkruipen, een 'zondag blijf ik thuis en hang op de bank terwijl ik aan het wii'n ben' trui :D

Dit met mijn nieuwe 'vrindje',ik heb mijn oude Bernina 1130 ingeruild voor een Bernina Aurora 440QE.

Een goeie ruil alleen al vanwege het gewicht want dat scheelt aardig met de 1130.

Posted by Picasa

0 reacties: