dinsdag 8 oktober 2013

Een poppen outfit van Wollyonline

Eigenlijk had ik vandaag in gedachten om een bloesje voor boefje te tekenen en knippen maar die had andere gedachten.
'Ja mama en ook voor de poppen iets maken...'
Euh beide gaat me niet lukken dus wat wil je 'Voor de poppen'.
Ok dan, voor welke pop want alle vier(ik herhaal 4!! Baby born, jongetjes baby born, kleine baby born 36cm en een annabell 32cm, moet wel toegeven dat de baby born's met dank aan een koninginnemarkt zijn a 1 en 2 euro, en de 36 van het kruidvat) gaat me niet lukken.

De gelukkige pop is Isabella, de 32cm annabell, waarvoor ik gelukkig een 2-tal patroon sets heb van WollyOnline
Hier heb ik uit de set 'Little Sisters' de lange broek(22) en het hippie vestje(21) in trico gemaakt.

Het drama van deze avond zijn de rolzoompjes geweest. Wat ik gedaan heb weet ik niet maar ik heb 4 keer opnieuw ingeregen en heel wat proeflapjes versleten. Maar succes :D het is bijna af, alleen nog klitteband achterop en klaar.
Alleen dat ga ik nu dus niet meer doen, ik ga slapen ;-)
Posted by Picasa

0 reacties: