woensdag 13 maart 2013

moeoeoeoe.....


Het duurt even maar dan 'heje ook wat' :D
Een paar weken geleden was ik bij Harry in Eindhoven en zag deze stof liggen. Heerlijk zacht en aaibaar in een superleuk printje.
Eigenlijk wilde ik een simpel rokje met een elastiek boven aan en verder geen poespas... totdat ik een ottobre rokje tegen kwam #32. Spinning Around, herfst 4/2012.

Ik heb 'm al eerder gemaakt alleen is deze 2 maten groter met een elastiek, want ik vond de vorige toch wat klein uitvallen.

Met dank aan sancho voor tips over het netjes dubbel-doorstikken, de rits is ook gelukt en na 1 keer verkeerd om en daarna een geklapte naald met doorstikken dus toch maar met de hand aan de binnenkant vastzetten een nette tailleband :D
Nu alleen nog bedenken wat er komt om 'm dicht te doen, misschien kamsnaps aanschaffen.

Posted by Picasa

0 reacties: