dinsdag 25 december 2012

K3 Bengeltjes vestje

Eigenlijk was het de bedoeling om een dubbelzijdige uitvoering te maken van dit vestje zonder applicatie, maar ik kwam erachter dat ik een andere kleur paars had gebruikt dan het setje waar het bij moet gaan horen dus een andere oplossing gezocht.... lang leve mijn silhouette cameo dus :D

Logo van de nieuwe k3 film opgezocht en bewerkt, eigenlijk had ik bengeltjes in het lichtblauw willen doen (zo is het ook in het logo) maar dat heb ik (nog) niet voorradig dus gewoon wit gelaten. De B is naast uit flockfolie ook uit wit met zilverglitter folie gesneden en erop bovenop gestreken.

De binnenkant is afgewerkt met een paars satijnbandje voor langs de hals en een glitterbandje voor de rest en mijn 'logo' er in gestreken.

Patroon van het vestje is uit Ottober winter 6/2011, #22 Cosy Cashmere in maat 140. Ipv ribtrico voor de boord gewone trico gebruikt net als voor het vestje zelf.
Posted by Picasa

0 reacties: