zondag 2 december 2012

Jalie 3022 - yoga pants om in te dansen....

Sinds kort zit boefje of Jazz\Streetdance, daar heeft ze even haar joggingbroek voor gebruikt, maar dat danst natuurlijk niet zo lekker ;)
Eigenlijk wilde ze een zouave\harem broek om in te dansen maar daar heb ik de verkeerde trico voor gebruikt als proefjes, zag er niet uit. Met nog eens door alle patronen zoeken kwam ik deze tegen. O ja.... die heb ik ook nog.

Wederom een patroon van Jalie 3022, in maat 142\9jr.
Een leuk modelletje, niet te moeilijk maar met het achterbeen in 2 delen en ook de tailleband met een contrast kleurtje erg leuk.
Het is een redelijk passende fit, een maatje breder had ook gemogen, maar ze heeft 'm nu aan dus ik kan kijken hoe het model vanavond eruit ziet.

Door de flits lijkt het wat feller paars van kleur in het echt is het een diepere kleur.

Ze wil 'm niet meer uitdoen, dus vanavond de zoom erin :D


2 reacties:

Omias maaksels zei

De broek past haar zo te zien , erg goed.
Mooie tint ook !
Klopt het dat de broek een model op heuphoogte is ?

Inge zei

Dank je wel.
Voglens mij is het iets hoger maar ik heb 'm te breed gelockt.
Ik ga een nieuwe maken met smaller gelockte naad, laat je weten hoe deze zit.