donderdag 20 december 2012

Ho ho hoooo Merry *euh* Happy Christmas

De bestelling voor aanstaande vrijdag op school : "Shirtje mama, met een kerstman erop en 'Happy Christmas To You' en een kerstboom met kadootjes......" Met een kerstboom wordt het wel een beetje vol, is alleen de kerstman ook goed?

Gelukkig wel :D

Versieringen met de Silhouette Cameo, precies waar ik 'm voor wilde hebben. Leuke flockfolie applicaties die ik zelf kan snijden. Ook de tekst is gesneden uit stencilplastic met textielverf en glittertjes die gewassen kunnen worden. Kerstman is uit de silhouette online shop dezelfde als op de kaartenproef.

Het rode driehoekje in zijn hand en op de kadoozak zijn boefjes eigen inbreng namelijk kadootjes :D

..... alleen zei een vriendin van me, 'zoveel moeite voor een shirtje voor een paar dagen', toen viel mijn kwartje pas dat ze dit inderdaad niet veel aan zal hebben :S
Ach, ik heb lekker kunnen fröbelen en weet wat ik een volgende keer anders moet doen... eerder beginnen bijvoorbeeld, in juli al ;)
Posted by Picasa

0 reacties: