vrijdag 7 december 2012

Even wat ander, gehaakt en gebreid. Pet en muts


Van slapen komt ff niks, ben te verkouden. Even 2 paracetamollekes laten inwerken :S
Dus ik post maar even .....

Het boekje, Style Special, Mutsen en Accesoires nr.1 ligt er al even, volgens mij van 2010. Speciaal gekocht voor de pet(nr. 27) die je links ziet, alleen tot nu toe geen reden om 'm te maken. Maar ondertussen heb ik een jurkje gebreid voor boefje (moet ik nog bloggen) en daar had ik bolletjes van over. Laten die nu toch de goeie voor de pet zijn. Dus die lekker gehaakt.


De muts(nr. 60) is op basis van wol die ik ooit eens gehad heb, meegebracht uit new zealand voor mij. Deze waren een voor- en achterpandje voor een baby truitje, maar ze was er al uit voordat ik aan de armpjes begon. Deze kwam ik dus een paar weken terug weer tegen juist toen ik met het petje bezig was. Hetzelfde boekje doorgekeken voor een passen patroon, mijn breinaalden zonder knop opgezocht en aan de slag.
Duurde langer dan de pet-nld5, moest namelijk met 2,5 en 3,5 .....

Posted by Picasa

0 reacties: