zondag 24 juni 2012

Willemientje in mijn 'daar ga ik nog eens even over denken'-hoekje

Alhoewel .. met die kleur is het eerder een Wilhelmina ;)
Maar de stof is niet echt een licht katoentje dus 2 lagen is zwaar, misschien te zwaar. Vandaar dat deze even op mijn paspop hangt ter overdenking wat te gaan doen.

Ga ik de boven laag vervangen door de kleurige organza of zoek ik een nieuw katoentje voor de onderlaag....
Ik ben er nog niet aan uit, advies is welkom

Voorlopig laat ik 'm lekker hangen en ga eens afmaken wat daar nog stiekem in de hoek hangt. Heleentje moet worden gerepareerd(knoop los getrokken) en een roodkapje legging en rokje wachten nog op een shirtje.

... om maar niet te spreken van het stapeltje stof wat ik eigenlijk eerst zo wegwerken ;)

't is in iedergeval geen plastic tasje ;) ;)
Voor wie daar het grapje achter niet kent ga naar collie-collie  en lees de je-weet-wel-tasjes ;)

Posted by Picasa

0 reacties: