maandag 25 juni 2012

Rosenrot Rosenrot Rosenrot

Oftewel een overdosis Janeas Rosenrot in roze en lichtblauw.

Het begon met het overnemen van 2 lappen, 1 roze en 1 lichtblauw, de vraag om een lichtblauwe legging maar met mijn dom hoofd knip ik een roze, daarna nog lichtblauw bijbestellen wat ik had net niet genoeg meer voor een shirt en roze was niet te vinden, dus nu nog genoeg hebben voor een blauwe legging maar die komt nog ;)

 FM Antonia met volant mouwen, Roos 4004A met ongerimpelde, maar door rolzoom golvende ruches en FM Riviera legging ook met een strookje(hadden er ook 3 mogen achteraf bedacht maar goed)

Ik ben wel benieuwd hoe het staat en of ze geen wandelde pyjama wordt :S maar dan maak ik er korte mouwen van en een korte legging erbij. Voor dat laatste heb ik nu stof genoeg ;)

Er werd gisteren al gevraagd wanneer het af zou zijn dus waarschijnlijk morgen al aan ;)
Posted by Picasa

1 reacties:

marian zei

Oh geweldig en onze kleindochter is ook helemaal bezeten :-) van deze kleurtjes ..
Daarom mijn vraag ,is het tricot..denk ik haast wel en waar kun je deze stofjes kopen ??
Zou je mij een bericht kunnen sturen aub ..
Alvast bedankt ,
Gr van mij