vrijdag 25 mei 2012

..tja ... zo klein was nu ook weer niet de bedoeling

Eergisteren vond ik tijdens het grasduinen in een doos met diverse frutsel dit mooi katoen garen en een haaknaald nummertje 3.0 erin. Waarschijnlijk gekocht om er elastiekjes mee te pimpen ala deze maar niet meer gebruikt tot nu.

Het leek me wel een leuk idee om een gehaakte pas te maken voor een jurkje voor boefje. Dus gesnuffeld naar een gratis patroon en bij Garnstudio een leuk patroon gezien. Weliswaar voor een volwassenen maar als ik nu S maak en een 3 ipv 3.50 gebruik moet dat toch wel in de richting van maat 140 komen....

....ja, toch?....

Niet dus, zoals je ziet op de foto, het past eerder een  babyborn van 43cm  dan een meisje met maat 140.
Ik heb toch wel even moeten lachen om het resultaat. Morgen avond maak ik 'm wel af volgens patroon, eens kijken of het met de band erbij een topje voor Annabelle wordt.

p.s. zo heeft deze Baby Born en de My First Annabelle die ze ook nog heeft heet Nick :D

Posted by Picasa

1 reacties:

Collie-Collie.com zei

Oeps, dat is wel héél erg klein... Sta je toch wel even gek te kijken, hahaha.

Groetjes, Collie