dinsdag 8 mei 2012

Romina met holografic-effect draad.

Dit is een heel leuk broekje (Romina) van Tuci .
Het werkt heerlijk snel en ik vind het een heel leuk modelletje. De randen zijn met een smalle zigzag in roze\paars holografic-effect draad versierd.Totaal geen problemen met mijn bernina en een embroidery naald, helemaal top.
De tailleband heb ik voor het eerst met een voorgevormde vlieseline gedaan en dat is me heel goed bevallen. De hoekjes zijn dit keer perfect en ook de afwerking ging dit keer makkelijk, anders heb ik namelijk altijd ruzie met de binnenkant van de band.

Nog een kleine jurken update voor het bernina zomerblog project, deze is klaar maar er is gevraagd of ik even wil wachten tot 1 juli want dan komt het op Bernina blog(althans dan gepland).
Maar hij is wel heel leuk geworden :D


Posted by Picasa

0 reacties: