maandag 7 mei 2012

Romina in wording...

Gevaarlijk leuk broekje dit, Romina van Tuci ....'t is namelijk 2.00 in de ochtend en ik wil 'm afmaken en niet naar bed...  foei foei foei....
Maar ik heb dan ook pas tegen het eind van 'the ultimate dance battle' het patroon gespeld met het idee om te kijken of ik genoeg stof had.
En toen wilde ik een proefje doen met mijn siergarens, kijken welke leuk was. De holografische werkte als een speer met een klein zigzagje en een borduurnaald, dus ja toch even de zaken aan het voorpand met sierrandje.... mmmm dan kun je ook even het zakje afmaken natuurlijk. Ach dat klein zakje achter kan ook nog wel even....

Enfin je ziet het, bijna af dus :D
Ik ga toch nog even slapen om er over te denken of ik er een zak aan de zijkant op zet of niet vandaar dat de binnennaad nog niet dicht is :D

Als ik morgenavond mijn ogen open kan houden dan wel of geen zak aan de zijkant, binnenaad,  rits en elastiek in de tailleband. Klaar.....
Maar dat is voor morgen euh... vanavond eigenlijk dus...
truste allemaal
Posted by Picasa

0 reacties: