dinsdag 17 april 2012

Reiswieg proefje voor Isabella

Isabella is onze nieuwste aanwinst in de famielje, een little baby born. En ja die moet wel in stijl kunnen reizen nietwaar ;) Ik heb het patroon Baby on Board patroon van Wollyonline aangeschaft, want daar zat alles in of stond alles op wat ik zocht. O.a. dit reiswiegje.

Nu ging het wel een beetje mis met voeren, dat had ik namelijk verkeerd gedaan maar gelukkig knip ik meestal ruime naden dus ik kon het gewoon afknippen. Want uithalen met plastic dat werkt niet.

De buitenkant is namelijk van dun plastic, voormalige placemants uit de uitverkoop-bak. Heel geschikt als proefje. Gevoerd met een restje stof van een jurk. Matrasje en Kussen van een oud lakentje en het dekentje is van een IKEA-fleece gevuld met een dun IKEA-dekbed. Beide ooit aangeschaft voor een quilt.

Ik vind het resultaat wel erg leuk geworden en dat is maar goed ook want de volgende is al gevraagd :D
 
Posted by Picasa

2 reacties:

Collie-Collie.com zei

Wat leuk is 'ie geworden. Is het niet lastig werken met die placemats... Knap gemaakt hoor!!

Groetjes, Collie

Inge zei

Dank je wel :D
Viel op zich wel mee met deze placemats want ze waren vrij dun en soepel.
Ik heb alleen een te korte steeklengte gebruikt want een kant is gescheurd :(
Maar ik had al extra tafelzeil(dun) gekocht dus op naar nummer 2 ;)