dinsdag 17 januari 2012

Lalaloopsy en baby annabelle in het nieuw.

Al heeeeeeel lang wil ik iets maken voor de popjes van boefjes maar het komt kwam er maar niet van. Ze is ook niet echt een poppenmoeder maar wel een fashionista in de dop want de barbies die een uitgebreide garderobe hebben, daar worden hele modeshows en verkleedpartijen mee gehouden.


Nu kwam ik afgelopen week het poppenpatronen (van wollyonline) weer tegen, gelijk maar een patroon gekozen en geknipt. Lalaloopsy is volgens eigen gemaakt patroon. Het is niet helemaal optimaal, de hals van het babypopje bijvoorbeeld klopt niet helemaal maar dat zijn lessen voor de volgende keer. Ook het Lalaloopsy patroon moet worden veranderd want de halslijn is niet naar mijn zin, verder is de combi shirtje en broekje wel gelukt.
Nu moet ik alleen nog bedenken hoe ik de achterkant ga sluiten met klitteband of drukknoopje.
Maar de popjes zitten er weer leuk bij ;)
Posted by Picasa

0 reacties: