zaterdag 17 december 2011

Legging, lekker simpel maar zeeeeer tevreden.

Patroon: Burda Easy 9615
Deze legging begon als boefjes eigen project, maar na een been had ze het wel gezien :D dus ik 'm afgemaakt.
En waarom ik zo tevreden ben??
Mijn locker ging zoef met de naden en daarna zonder problemen rolzoompjes als afwerking. Geen zoom want bij het passen was het al net aan.
En boven de zoom met mijn cover, die nog de goeie kleuren erop had en zonder morren een perfect zoompje maakte.
Ben helemaal content met dit simpele project.
... schrok me alleen wezenloos toen ik 'm weglegde op de tafel om te fotograferen .... nog even en het kan niet eens meer op de tafel liggen
pfffffffffff kleine kindjes worden veeeeeeel te groot.

Morgen alleen nog de elastiek erin doen en dan kan ze 'm aan.
Posted by Picasa

1 reacties:

Sabine zei

Wat leuk dat je dochter zelf aan die projectjes wilt beginnen. Ok, ze heeft hem niet helemaal afgewerkt, maar toch... Je mag fier op haar zijn.

Wat kan jij goed overweg met je cover, als je zoom zo onmiddellijk lukt. Mijn cover wil écht niet mee... we worden maar geen vrienden....

groetjes,
Sabine