donderdag 8 december 2011

Farbenmix advent tas

Sabine van Farbenmix heeft heel leuk project bedacht, een advent-tas.
Er hangen 24 kerstballen aan de kerstslinger en elke dag zit er achter een bal nieuwe instructies verborgen.
Per kerstbal~dag ben je maximaal een kwartiertje kwijt, tenzij je de boel nog verder wil versieren natuurlijk :-) . Vandaag had ik eindelijk de puf om stofjes en dergelijke uit te zoeken en dag 1 t\m dag 3 te maken.
.... 3 kwartiertjes werk dus ....
Nou ach ... ben dik 2 uur bezig geweest :D , zoeken naar stoffen en mijn vilt op een overvolle zolder
En dan de uiltjes applicatie, wat voor oogjes, welke kleurtjes vilt, lintje of geen lintje, 2 kleuren buikje of niet
Met als klapper nergens mijn vlieseline of vliesofix te vinden :D, morgen dus halen.

Maar ik ben heel tevreden met het resultaat tot nu toe en heel blij dat ik nog genoeg Farbenmix uiltjesrib overhad, zeer toepasselijk hier :D :D. Voor nog meer inspiratie kijk hier.


Posted by Picasa

0 reacties: