zaterdag 2 juli 2011

Mijn nieuwe oude werkpaard...

Zo......
Ik heb het gedaan...
Mijn pfaff en brothertje ingeruild....
Het brotherje vond ik toch te licht, wel super dat je je eigen steek kon maken maar ik moest zo uitkijken met ietwat dikke stoffen.
Ik zat toch weer achter mijn pfaff, maar ja dan mopperen op de knoopsgaten.

En dit is het geworden een Bernina 1130 met een zwik aan voetjes en andere onderdelen. En het snoer rolt zich netjes in de machine op, ook van het pedaal-snoer kan in het pedaal worden opgeborgen.
Een echt werkpaard met bijbehorend gewicht, pffff. Net zo zwaar als de 2 losse bijelkaar ;) ;)
Maar ik ben helemaal happy ermee :D :D nu nog tijd om er achter te gaan zitten ;) ;)
Posted by Picasa

2 reacties:

PVW zei

Gefeliciteerd met je nieuwe vriend... ;-)

Marijke zei

Wat leuk om te zien, deze machine heb ik al 25 jaar en nog elke dag blij ermee.
Succes met de aanschaf.
Marijke