zondag 3 juli 2011

een avondje volgens het boekje

Het hobbyboekje dan :D :D wat bij mijn bernina zat. En met metallic garen, iets wat met de pfaff en brother een crime was, heeeeeeeeeeel langzaam naaien anders brak de draad.... en nu??
Knopje halve snelheid, spanning 2 en tralalalala ... als een speer zo netjes :D :D
Hoekjes, gespiegeld, gecombineerd, motieven en open festonsteek en dan ben ik nog niet op de helft van mijn boekje :D :D :D
Yep, ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij met mijn nieuwe werkpaard en de bodybuilding door het tillen neem ik graag voor lief :D

Even de gegevens van draad en steek toegevoegd:
Draad: Metallic Madeira(stickgarn, embroidery thread) -  nr 40. 200m
Naald: Schmetz - Metallic - Sticknadeln - Embroidery needles 80/12 - Madeira
Bovenspanning: 2(dacht ik)
Papier eronder voor de geleiding.
Posted by Picasa