maandag 23 mei 2011

Ken is in tha house!!!!!

Ja wel, de dames hebben eindelijk een man in het gezelschap. Boefje heeft van oma een  'Ken' gehad. En oma had ook al wat kleding setje gemaakt voor meneer, wel op goed geluk want ze kon 'm natuurlijk niet uit de verpakking halen om te passen.
Maar ja..... Ken is heel wat veranderd met de jaren denk ik....
Allereerst zijn blonde 'Justin Bieber' couffeur, is vastgelijmd ook, net een helm.
En dan zijn fysiek, onder de gordel is het nog steeds niks ;), maar verder is het stevig sportschoolwerk.

Tja en dan kunnen sommige dingen wel eens anders uitvallen dan gedacht als je oude patronen hebt...
... smalle mouwbordjes, die kiele kiele passen
... vestjes en truien die toch wel erg groot uitvallen
... broeken waarin hij verzuipt
... en ik denk dat hij is gekrompen in de jaren want een paar broeken waren veeeeel te lang
Zijn spijkerpak is mee terug om kleiner te worden gemaakt, de rest dat ging wel.

Maar het kan ook net andersom, dus te klein uitvallen, zie de broek van de sportcombie helemaal rechts...... laat staan in combinatie met de kleur ;-)

Zelf heb ik die avond nog wel in een scheur gelegen.
Boefje probeerde Ken in het pakje van Yasmine te stoppen, maar dat ging 'm toch echt te ver hoor. Die broek ala, maar dat topje ..... :D :D :D

Dus met dank aan oma's priegelwerk:
Broek links is een heuse bandplooi broek, de eerste bloes heeft nog echte knoopsgaten ook, de 2de heeft klitteband eronder ;-)

Posted by Picasa

1 reacties:

Collie-Collie zei

Ooooo, wat een priegelwerk! Echte knoopsgaten, wauw! Ik maakte vroeger toen ik zelf met Barbies speelde wel kleertjes, maar ik haakte alles. Weet niet waarom, maar het lukte wel prima. Ik heb dus veel bewondering voor je broek en bloes... ik zou denk ik weer wat gaan haken.

Groetjes, Collie