vrijdag 13 mei 2011

Ik ga op reis en neem mee...terug

We hebben een heerlijk mini-weekje texel achter de rug hier. Waarbij we vandaag in de ochtend als afsluiting hebben gewinkeld in Den Brug.
Heerlijk gebak op, leuk winkeltje met städler bakvormen(kunnen weerstaan) ..... en een bordje met wol en stofjes om de hoek.
Tja dan moet je wel even gaan kijken niet waar ;)
En wat zat daar: 't Bonte Biesje
Geen heel groot winkeltje maar wel ontzettend leuke stofjes, waar we dus niet heel lang zijn gebleven anders had het me nog meer gekost ;) Zelf had ik het x-land patroon en de roze stofjes al uitgezocht. Boefje kwam met de bijtjes 'een rokje mama'.
Dus dat heb ik vanavond maar gemaakt, gecombineerd met geel met wit stipje wat er nog lag. Roos 3008A, lekker makkelijk strookjesrokje.
De stroken zijn iets korter(om te rimpelen) dan het patroon anders kreeg ik er niet genoeg strook uit, maar missie geslaagd.

Strookjes zijn afgewerkt met een platte naad met de locker, en op het rimpelen na dat ik met de naaimachine en mijn rimpelvoetje heb gedaan is de rest ook gelockt.
Lekker snel ;)
Posted by Picasa

0 reacties: