zaterdag 7 mei 2011

Een antonia jurkje

Dit lapje had ik bij de stoffenbeurs gekocht, 1m want ik wilde er eigenlijk een shirtje met lange mouwen van maken.
Alleen besliste boefje anders 'een jurk mama'.

Tja dan kun je ook niet te gek doen met 1 meter :D
Dus ik heb het Antonia shirtje van Farbenmix gebruikt met de korte mouwtjes en er een lange volant onderaan gemaakt.

Op zich eenvoudig model alleen heb ik met cover en locker kunnen rommelen. Hals heeft een bies met de coverbinder, mouwtjes zijn gezoomd met de cover, aan elkaar gelockt met lichtroze maar de rolzoom weer in het rood.
Die rolzoom was ook een drama, draad braak 3 keer pfffff
Maar het zit eraan :D

Al met al vind ik het een geslaagd project wat ik denk ik wel eens vaker ga gebruiken ;)
Posted by Picasa

1 reacties:

Sabine zei

Wat je al niet kan maken van een metertje stof... Heel mooi!