dinsdag 26 april 2011

En nog een flodderige zomerjurkje

Nog een 'ding' van mijn stapel van een halve meter op tafel afgewerkt.
Model komt uit een patrones ninos, nr. 242, model 13.
In eerste instantie had ik deze stof gekocht voor een abc118 totdat ik tegen de tulpjes stof aanliep.
Alleen de bandjes moeten nog worden afgespeld achter en dan is het helemaal klaar. Met een rits aan de zijkant.

Vind 'm heel leuk alleen heb ik moeten smokkelen met de rits aan de zijkant dus dat moet ik een volgende keer beter doen.
Maar zit toch onder haar arm, ziet niemand ;)

Posted by Picasa

4 reacties:

Omia's maaksels zei

Wat een leuk jurkje !
mooi ; die 2 contrasterende stofjes !

Terloops : ik vind zulke jurkjes de max voor de zomer....maar ik ben geen fan van ritsen inzetten....

Collie-Collie zei

Snoezig modelletje en de stofjes zijn prachtig en lekker zomers.

Groetjes, Collie

Inge zei

dank jullie wel :D
ritsen vind ik ook niet mijn favoriete werkje ;)

Danielle zei

Leuk hoor, Het flodderjurkje! dat zijn DE jurkjes die je moet hebben met warme dagen.
groetjes Danielle