zondag 13 maart 2011

Poging 1 - ruitjesbloes\jurk - kliko

poging 1 - mooi voorbeeld.... voor de kliko ;)
Poging 1 mag blijven hangen als voorbeeld maar ga ik niet mee verder. Wat heb ik lopen klungelen met de mouwen dat met nog wat dingen waar ik net niet tevreden mee ben hebben de conclusie 'kliko' gevormd ;)
Ik ga 'm zeker nog eens proberen, er ligt tenslotte nog 2 m van de stof (1,- pm) ;)
Maar dit project verhuist wel naar de onderste plaats op de stapel.... even genoeg geklungd ;)

Wat ga ik anders doen?
  • alle onderdelen uitteken zodat ik de stof open kan neerleggen.
    Betere controle op de ruitjes.
  • prinssessennaden voor met omvouw methode niet met platte-naad voet
  • zakjes met schuine ruitjes knippen.
  • los beleg voor de knoopsgaten zodat de contrast baan erop kan.
    Door omvouwen zie hier nu twee beige banen naast elkaar.
Achterpas blijft schuin geknipt
Posted by Picasa

0 reacties: