vrijdag 18 maart 2011

Oehoe.... van farbenmix ;)

 
Het winkeltje hier krijgt veeeeeeel te leuke stofjes ;) zo ook deze uiltjes van farbenmix. Ik wilde er een broek van maken maar boefje wilde een jurk.....
Op zoek naar een simpel model vond ik bizzkids 3330 herfst\winter 2007\2008 wel erg leuk. Simpel model, niet te veel poespas maar wel met en een rimpel strook erop. Daar heb ik toch echt even naar moeten zoeken maar dit stenzo'tje vond ik wel leuk combineren.
Ik had het alleen meer moeten rimpelen, notities voor mezelf: rimpelen met de cover alleen met katoentjes. De randjes van de strook en rok zijn afgewerkt met een picot-randje, gelijk aan een rolzoom maar dan met gewone steeklengte.
Morgen op knoopjes jacht, moet alleen nog een legging en een shirtje eronder. (Antonia en Riviera denk ik ;) )
Posted by Picasa

2 reacties:

Omia's maaksels zei

Wat een mooi jurkje van dit mooie stofje !
Dit lijkt me een omni-inzetbaar patroontje.

Sabine zei

Wat een leuk stofje en dat gecombineerd met een leuk patroon! Heel geslaagd, vind ik!

groetjes,
Sabine