zaterdag 12 maart 2011

lang over gedacht .....

Het winkeltje hier wordt steeds 'gevaarlijker' want het krijgt steeds leukere stofjes en een paar weken geleden lagen er wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele leuke.
Maar ik had ze niet nodig.....
Er ligt nog meer dan genoeg in de kast.....
Ze zijn ook best wel een beetje prijzig......

Maar ze lagen mij maar aan te koekeloere.... neem ons nu eens mee....

..... patroon romina in mijn handen... mmm superleuk van de uiltjes stof(babyribje).... nee niet doen

.....toen kwam de redondo weer voorbij op sancho.... mmmm van de roze met paddestoeltjes.... nee niet doen

.......... er komt nog bijpassende stof (nog steeds niet geleverd)....misschien voor volanten op de redondo... nee niet doen

tja en die blauwe, met boompjes, paddestoelen en beestjes die gilde gewoon 'ik wil een silverlake worden!!!'

:D :D :D :D
ze heeft nog niet zo heel veel, maar het is een begin ;)


Posted by Picasa

2 reacties:

Elfi zei

Hihi, grappig.
Maar als je oog er eenmaal op gevallen is, is het moeilijk om je te in te houden, ik ken dat!

Groetjes,
Roelfina

Collie-Collie zei

Oooh, kreun, spreek me er niet van... zóooo herkenbaar.... Wat een snoezige lapjes... nee, die kan je ècht niet laten liggen.

Groetjes, Collie