vrijdag 11 februari 2011

Miley van Tuci en mijn bescheiden stoffenbuit

Hehe, de jurk is af.

6 meter satijnbiaisband is toch wel een werkje ;)

Maar hij is af, er moeten alleen nog banden op wat dat ging op het laatste moment helemaal mis.
Ook komt er nog elastiek onder de armen maar verder is het helemaal zoals ik in gedachte had. Ik zet er geen zak op want dat is vragen om steentjes en troep bij een 5,5 jarige ;)

De ruches zijn gerimpeld met mijn cover, geef een heel mooi strak gerimpeld resultaat. Doe ik nooit anders meer.

Ook nog een foto van mijn bescheiden stoffenbuitje. Ik kan merken dat ik afgelopen week goed ziek ben geweest want dat uurtje stofjes snuffelen heeft erin gehakt.

Eigenlijk heb ik een stofjes-koopverbod :D :D
Maar het zijn zulke vrolijke stofjes en niet al te duur dus dat was het meer dan waard.
De bovenste 2 zijn trico'tjes van 5,-, die kon ik niet laten liggen. De katoentjes waren 7,-.
De paars witte combi is voor de ABC die ik er ook heb gekocht. Van de tulpje komt een simpel gerimpeld flodderjurkje voor boefje.
...Of andersom dat kan ook nog ;)
En nog even heerlijk de Bernina 450 laten demonstreren, ik weet nu waar ik voor ga sparen ;)




Posted by Picasa

1 reacties:

Isabelle zei

Wat is die mooi geworden!!! Prachtige stoffencombi. Deze kan ze lekker lang aan, want die kleuren kunnen ook van de zomer goed. Ik moest wel lachen om de steentjesverzamling... Die duurt nog wel even ;-)!

Beterschap ermee!!!!!

Groetjes, Isabelle