zaterdag 15 januari 2011

Star-shirtje en een rokje in wording

Wederom een Farbenmix Antonia, heerlijk makkelijk dat patroon ;)
Nu met mouwen van de restjes van oma's jasje en bijpassende zijde-trico en bandjes. Flubberdebubbertjes trico allemaal maar zo lekker zacht .

Gepimpt met zilver-opstrijk-folie, met dank aan mijn gescrap wat al jaren op zolder staat. Vind 'm zelf erg geslaagd.
Alleen het mouw patroon wat ik hiervoor heb getekend moet ik even nakijken, het was namelijk zeker 4 cm te lang. Gelukkig makkelijk opgelost door de onderstukken om te vouwen, 2 cm afknippen en opnieuw locken.

Het (bizzkids 3335, herfst\winter 07-08) rokje is nog in wording maar ik heb net niet genoeg gekocht voor de taillestrook, had namelijk eerst een ander model in mijn hoofd. Dat haal ik van de week nog maar bij ;).

Maar de combinatie is precies wat ik voor ogen had.
Posted by Picasa

0 reacties: