zondag 9 januari 2011

een eenvoudige antonia, die heeel lang heeft geduurd

Het stofje heb ik vorig jaar tijdens een stoffenmarkt gekocht en eigenlijk datzelfde weekend geknipt. Alleen had ik toch echt een stuk over om een boordje van te maken.... maar dat is niet meer terug gevonden :-(
Ik denk dat ik iets te enthousiast heb opgeruimd.

Eerst had ik een lichtroze elastisch biaisband gebruikt voor de hals maar dat vond ik niet mooi combineren. Dus gisteren eindelijk maar eens langs het winkeltje geweest en een betere kleur uitgezocht. Vanochtend zoef zoef met de cover de bandjes vastgezet, miep miep langs de randen met de locker en klaar ;)

Na maaaaaaaanden in de kast te hebben gelegen eindelijk klaar. Gelukkig valt het wat groter uit want ze heeft een volle plank met shirtjes.
Posted by Picasa

1 reacties:

d'Boederie zei

Gelukkig heb je het shirtje afgemaakt!De stof is veel te leuk om in de kast te blijven liggen.