woensdag 22 december 2010

Trndz broek


Trndz zomer '08(?), model 3502.
Ik ben er redelijk tevreden over, zoals gewoonlijk is de tailleband niet helemaal naar mijn zin maar verder is het goed gegaan.
Drukknopen heb ik met een tang gedaan, werkte als een speer. In iedergeval een stuk stiller dan een hamer op 12 's nachts :D :D
Morgen moeten er alleen nog knopen in vanwege het knoopsgaten elastiek in de band en de zomen.

Maar het is me erg meegevallen, zelfs de zakken achterop.
Alleen de achternaad is 3 keer overnieuw gedaan want het kwam niet uit naar mijn zin ;)
Het model is wel wat ruimer uitgevallen dan ik had gedacht, maar dat kan ook dit keer aan mijn aangeknipte naad liggen. Die is wat meer dan normaal omdat ik mijn platte naad voet heb gebruikt.
Enfin onthouden voor een volgende keer ;)

Achter is ook een centimeter verhoogd tegen een blote rug, ben benieuwd of het werkt.

Posted by Picasa

0 reacties: