woensdag 15 december 2010

Nog een vestje voor mij


Knipmode januari MAART 2010, model 20 vest
Nog een vest voor mij maar u een beetje voorjaarsachtig. Misschien voor pasen :D :D

Alleen heb ik de panden niet goed op de stof gelegd waardoor ik niet genoeg meer had voor zakken. Dus die zitten er niet op.
Ook voor de striklinten was niet genoeg meer dus satijnlint gehaald en die gebruikt.

Alles afgewerkt ondersteboven op de cover met zilverdraad in de onderdraad.

Enige waar ik niet tevreden overben is de afwerking van de zoom van de voorpand\kraag, die is niet volgens de beschrijving. Snapte ook pas nadat ik de kraag had aangezet wat de bedoeling eigenlijk was, maar dat onthoud ik dan maar voor een volgende keer :D :D

Posted by Picasa

4 reacties:

Nastasja zei

Mooi gemaakt!

Ben je zeker dat het uit de knipmode van januari 2010 komt? Ik heb die voor mij liggen en model 20 is een rok.
Ik zou dit model ook graag maken, dus als je me even wil laten weten uit welke knipmode het komt :)

Collie-Collie zei

Wat een mooi model vest heb je gemaakt. Dat is een modelletje die je meerdere keren kan maken en overal op kan dragen. Mooi gedaan met de cover.

Fijne avond, groetjes, Collie

frunnik zei

Wat een onzettend leuk vest!!
Mooi gemaakt.

Groetjes Arjanne

Inge zei

zal eens even nakijken natasja
wel handig als ik het juiste model noem ;)