woensdag 22 december 2010

Een 'opdracht', nog een glitterbadmuts met K3 logo.

Mijn boefje heeft zwemles bij een echtpaar, de ene keer geeft zij les de ander keer hij. De roze glitterbadmuts die ik had gemaakt heeft ze alleen tijdens de les bij mevrouw op.
Na afloop van een paar lessen terug vroeg ze of ik er eentje voor haar man kon maken wilde maken. Als grapje want hij roept constant dat hij de grootste fan van k3 is, of K3 er dan ook op kon?
Gelukkig is het niet zo moeilijk alleen maakte ik de fout om het elastiek met mijn brother te willen doen, halverwege pfaffje op tafel want met brother moest ik de stof er doorheen trekken.
Leve pfaffjes IDT.


Posted by Picasa

2 reacties:

Collie-Collie zei

Ik ben héél benieuwd hoe meneer de glitterbadmuts vindt!!! Hahaha!

Groetjes, Collie

Judith zei

Oh, dat is wachten op een foto van de meneer met badmuts! Lijkt me geweldig haha.

Groetejs Judith