zondag 21 november 2010

Ook hier een nieuw 'persoontje' in de familie..

Oftewel... een lalaloopsy, peanut genaamd. Geboren op 1 april met een kostuumpje gemaakt uit een clownskostuum.
(staat echt op de doos)
Boefje had 'm op tv gezien en wilde er een... nog nooit naar een pop omgekeken en nu in ene deze, snap 'm nog niet.
Maar goed, ze kreeg 'm niet zomaar, ze moest van mij 'sparen', elke week een euro en mama legt de helft bij. Opa en oma die er maaling aan hebben en grif 4,- doneren ;)
Vanmiddag was de speelgoed winkel open en ze hadden 20% korting deze dag... alleen dus niet op deze juffert grrrrrrrrrr, was 'in de aanbieding' en dan geen korting. Me hoela, ze is dus net zo duur als in andere winkels, toch maar gekocht want ze stond helemaal te glunderen met die pop en haar centjes.

Dus nu hebben we een peanut in huis.
En zowaar er word meegespeeld, mocht ook mee naar bed, ben wel benieuwd hoe lang het duurt.
Maar ik mocht al wel een jurkje maken en een pyjama.
Het heeft me 4 proefjes gekost maar het bovenstukje is nu perfect.

Nu nog een broek patroon voor de dame in elkaar frutten, moet nog even nadenken hoe ik dat moet tekenen. Suggesties meer dan welkom ;)


Posted by Picasa

0 reacties: