zondag 24 oktober 2010

Een avondje met de cover en mijn binder...

Een paar weken terug heb ik een binder over kunnen nemen voor mijn covermachine en vanavond ben ik er eens mee gaan prutsen. Tuto van palma opgesnord om de band fatsoenlijk te kunnen plaatsten. Geleider maar weer eropgezet zodat de band niet onder het voetje naar rechts eronderuit loopt.
En een halve meter aan band opgesneden denk ik voor de afwerking.
Wel opletten dat je trico niet bij de randjes naar binnen rolt als je het stikt want dat gaat het dus mis.
Al met al een hele constructie.
Maar dit is het resultaat, FM Antonia en FM Riviera :
Ben zeer tevreden met het resultaat, ga ik vaker doen ;)

1 reacties:

Stoffenjunkie zei

Hoi,

Zag je link op Sancho en aangezien ik ook zo'n binder gekocht heb en er nog steeds niet mee overweg kan ben ik even bij je gaan kijken.

Is dat de originele binder van Janome? Bij mij staat er nl. iets anders op en ook het uiteinde bij het voetje is ietsje anders. Wat heb je rechts van de voet gemonteerd? Hoe breed is je stof en het afgewerkte band, ook dat lijkt wel breder dan bij mij. Ik heb afgewerkt 8 mm.

Wat een vragen he :) Heb de binder 2 jaar geleden voor 130 euro gekocht en er eigenlijk nog niets fatsoenlijks mee gemaakt, best wel zonde.