woensdag 29 september 2010

rokje ala molo

Al snuffelend op het net kwam ik dit rokje tegen van het merk molo en ik bedacht me gelijk dat ik nog een restje grijze joggingstof had liggen ....

Als basis heb ik een stenzo rokje genomen, stenzo 2 - 2005, model 19 in maatje 128. Wel heb ik mijn grijze lapje met roze gecombineerd want ik had niet genoeg grijs meer.

Maar ik vind 'm geslaagd, ben zeer tevreden met mijn coverwerk, vooral de zoom... dat hoefde maar 3 keer pfff gelukkig dat coversteken heel makelijk uit te halen zijn ;)

Voila, geen denim zakken maar ook van trico, ik bedenk met net dat ik er nog glittersteentjes op de hoekjes wilde doen. Dat moet nog ff ;)


Posted by Picasa

1 reacties:

Collie-Collie zei

Wat een ontzettend vrolijk rokje is dat geworden. Ja, de coverlocker is een fenomeen op zich. Soms lukt het super, en soms...... grrrrrrr niet!!

Hahaha, maar deze week gingen bij mij de mouwenzoompjes met de coverlocker helemaal zoals ik het hebben wilde... maar één keer heb ik een zoompje uit moeten halen... na, da's niet verkeerd!

Groetjes, Collie