zondag 19 september 2010

even wat makkelijks, 1 uurs rokje

Ik ben met een stenzo jurk bezig die ietsje te ingewikkeld om te doen met boefje in de buurt dus even wat anders.
Dit stofje ligt er dus al weer een jaar of 2(misschien wel langer) en was te weinig om iets ingewikkelds mee te doen, er was nu na het rokje niet genoeg meer voor een hesje.  Wel geprobeerd te knippen maar zonder voorpand wordt het zo koud :D
Het makkelijke 1 uurs patroon van de bizzkids voorjaar\zomer 2008 met het achterpand ook als voorpand (dank je jenny voor dat idee ;) )
Deze was zelfs nog makkelijker want er hoefde geen zoom in, had nog net genoeg zelfkant rand.

Het past boefje prima maar ik moet er nog wel een legging bij maken en misschien een shirtje.
Maar er is weer een lapje uit mijn lapjes bak en daar is het me nu ook om te doen, oude lappen die er al even liggen zonder doel of idee wat ermee te doen of lappen die voor een bepaald doel zijn gekocht ook eens te gebruiken voor dat doel ;)
In november naar de stoffenmarkt maar dan moet ik van mezelf eerst plek maken.
Posted by Picasa

0 reacties: