zaterdag 25 september 2010

antonia, riviera en solvege-look-a-like

Oftewel
Shirt - Farbenmix Antonia
Legging - Farbenmix Boek Riviera
Jurk - Stenzo 2 herst\winter 2005 - model #7
Alles maatje 122/128

Zelf vind ik het een supercombi en ben ik nu wel blij met het feit dat ik te weinig van de roze\rode rib had. Het donkergroen breekt het een beetje.
In het echt lijkt het patroon minder druk ;)
Er moeten nog (zilveren) knoopjes op maar verder is het helemaal af.

Als je de jurk eenmaal gemaakt hebt is het niet zo heel moeilijk meer maar wat een gepuzzel de eerste ronde ;) Maar bijna alles ging goed en ook het in elkaar zetten ging eigenlijk ook redelijk.

Antonia is mijn eerst van dit model en zonder poespas, ook de legging is mijn eerste van dit patroon dus ik ben zeeeeeeeer benieuwd hoe het boefje zal staan, vooral of het niet te groot uitvalt.



Posted by Picasa

0 reacties: