vrijdag 18 juni 2010

stuiterstuiter Brother NX-400 gekocht

Volgens een of andere onderzoeker is het vandaag de gelukkigste dag van het jaar :D Voor mij in iedergeval wel want ik heb via marktplaats een Brother NX-400 aangeschaft.
Deze had ik op mijn lijstje staan van graag willen hebben. Ik wil namelijk op dit moment geen borduurmachine maar wel een machine met siersteken en automatische knoopsgaten.
In eerste instantie had ik de 350SE op mijn lijstje maar deze is de oude uitgave ervan en voldoet dus ook aan mijn wensenlijst :D
En voor een mooie prijs zodat ik mijn oude Pfaffje niet eens hoef in te leveren , kan die mooi voor de dikkere stoffen blijven.
Zonet wat proefjes gemaakt en het is wat ik had gehoopt, ben helemaal hieperdehappy ;)

Alleen heb ik nu niet het gevoel dat ik aan het naaien was, knopje aan, knopje stop, knop draadjes knippen hihi ;)
Posted by Picasa

4 reacties:

Collie-Collie zei

Gefeliciteerd met je nieuwe mooie aanwinst!! Heel veel plezier ermee en stuiter nog even lekker uit achter je machine!!!!

Fijn weekend!

Groetjes, Collie

Jessica zei

Mooi hoor die "nieuwe" machine. Ik was even aan het rondneuzen op je site omdat je aangaf ook een Hippie korte broek te maken en zag de machine. Dat wordt dus weer veel overuren maken.

Groetjes en een fijn weekend, Jessica

Inge zei

Dank jullie wel :D
Vind het een supermachine, al lekker met de knoopsgaten beziggeweest.
Alleen moet ik heel erg wennen aan het stoppen met een knopje, ben zo gewend aan mijn voetpedaal ;)

MaksiTaksi zei

Gefeliciteerd, ik heb hem ook al een jaartje of 4 nu en het is een topmachien!
Veel plezier ermee.