dinsdag 4 mei 2010

Hoody inspired by Gsus Industries

Gebaseerd op Stenzo nr 2 herfst/winter 2003, model 3a en knippie idee nr3 herfst 2008, model 1 voor de cappuchon voorkant. Maat 128.

Afgelopen vrijdag zijn wij naar de Rosada geweest voor wat inkopen en daar zag ik een hoody(XXL) van Gsus Industries met een superleuke voorkant. Dus die heb ik maar eens in wat maatjes kleiner gemaakt voor boefje. Beetje groot nog maar goed dan is het voor het najaar\winter alvast ;)

Ik heb de banen 6 cm breed gemaakt, het grapje(1 baan niet geweven) op de schouder(op de foto rechts) is ook bij de orignele versie zo. De cappuchon is breder gemaakt en de halslijn verder uitgediept dan op het oorspronkelijke stenzo basis patroon. De banen lopen niet helemaal over het hele voorpand, maar beginnen zo'n 6cm van links. Vanavond nog elastiek onderin en een koordje door de capuchon.
Vind 'm zelf erg goed gelukt op, enige wat niet helemaal naar mijn zin is is het hoekje waar je het grijs goed ziet maar daar kan ik wel mee leven ;)

0 reacties: