zaterdag 24 april 2010

Verdi tuniekje, Ottobre 3 zomere 2010

Van een lapje dat er al even ligt en waar ik eigenlijk een bloesje voor mezelf van wilde maken. Maarrrrrr er heeft een zwarte stift tegenaan gelegen dus hier en daar zaten zwart vegen :S
Qua kleur valt het eigenlijk niet eens op, lijkt net de kleur van de donkerbruine bladeren maar het klopte niet als patroon.
Met dit shirtje en de rimpels valt het niet op, zeker niet als ik het niet zeg dat er vegen op zitten ;)
De witte cirkeltjes zijn in het echt zilver, ik vond het zo'n leuk stof dat ik het zonde vond om weg te gooien zelfs met vlekken\strepen.
Ik moet alleen nog even denken over de halsnaden bij de mouw, dit is namelijk maatje 128 en dat is nog echt te groot voor boefje.
Dus of ik haal de naden los en maak het elastiek kleiner of het gaat in de kast tot volgend jaar.... denk het eerste ;)
Posted by Picasa

0 reacties: