woensdag 7 april 2010

Ook hier een poppententje


Afgelopen week kwam op sancho de tip dat er een gratis Baby Born poppenpatroon op wollyonline stond. Hierdoor bedacht ik me dat dit patroon, wat ik daar ook heb gekocht, nu toch wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang lag te wachten om gemaakt te worden(volgens mij zo'n 3 jaar onderstussen) en dat ik nu ook wel hele leuke stof ervoor had liggen. Eigenlijk gekocht voor iets voor boefje maar ik heb nog over ;) nota bene gordijnstof van de kwantum a 2,50 de meter geloof ik.

Op zich is het tentje goed te maken alleen veel werk en goed opletten. En met een biaisband voetje en genoeg oranje biaisband zijn de lintjes zo gemaakt :D Het tentje is goed ontvangen .... alleen 'mama maak je er ook een voor mij?' iek!
Gelukkig hebben we een ballen tent die maar weer eens opzetten ;)

Oja, ik heb oranje tule gebruikt voor de raampjes en hier en daar sierstiksel ipv dubbel stiksels.
Posted by Picasa

0 reacties: