zondag 25 april 2010

Mijn buit van gisterenmiddag.

Het stoffenwinkeltje hier had gisteren en eergisteren zijn opruiming.
We(mijn moeder en ik) waren gisterenmiddag gegaan en hebben 2 lekkere volle tassen stof mee terug genomen.
Mijn buit is helemaal ten goede van boefje en met dank aan sponser oma ;)
De groene stoffen worden broeken, het ruitje een rokje, de voile is voor een jurkje. Verder nog garen, een buisje bling-bling knoopjes, lint en een deelbare rits.
Alleen had ik met mijn slim hoofd voor de voile ook stof voor een onderjurk nodig, heb ik binnen(de gewone winkel) nog geel linnen gekocht.
Alleen.... de jurk komt uit een patrones ninos en ik lees gisteren nog eens goed, want waar moet ik een rits plaatsen zodat je in en uit die jurk komt. En wat staat er bij de stof voor de onderjurk, wat ik dus niet gezien had 'elastico'(excus als de spelling niet klopt).
Oftewel elastisch oftewel trico of een dergelijke rekbare stof :S
Ach nog maar een broek erbij dan maar ;)
Posted by Picasa

0 reacties: