vrijdag 30 april 2010

groene spijkerbroek

Knippie 1 feb/mrt 2010
10b in maat 122

Ben hier wel heel trots op want het is supergoed gelukt en netjes alle zakken erop :D Alleen zoals gewoonlijk ruzie met de tailleband maar zelf dat is goed gekomen.
Nagels weet ik niet of ik dat nog eens doe, maar ik heb er nog dus 1 broek zal er zeker nog wel mee komen.
Alleen vermoed ik dat er morgen nog een dikke 5 cm afkan want volgens mij is deze veel te lang anders even kijken of ik het kan omslaan, ligt er even aan hoe dat eruit ziet.

Denk alleen dat ze 'm andersom aan wil, vanwege de powerpuff girls op d'r kontzak ;) Ik heb nog 3 losse applicaties van de girls dus die kunnen nog voorop, morgen even kijken wat ze er van vind.

De kleine blauwe streepjes bij de zakken voorop is uitwasbare stift, ik wilde niet ernaast zitten met mijn knoopsgaten.
Posted by Picasa

0 reacties: