woensdag 21 april 2010

grande truc!

Zo zag het hier tot 2 uur geleden uit in de tuin.
Dit jaar was de winter toch te veel voor de eucalyptus, ze zijn euh waren toch een dikke 6 jaar ondertussen.
En ook zo hoog :S Vier weken terug stond ik boven op het platje om de was op te hangen en toen zag ik dat de bomen van onder tot boven bruin waren, daarbij kwam het ook nog dat het wel herfst leek het hele gras lag vol. Toevallig stond ik te dubben wat nu toen de reclame voor 'mijn gemak' voorbij kwam......

Na echt, het is gemak :D
Vorige week woensdag gebeld, vrijdag de hovenier aan de lijn, gisterenavond komen kijken en vanmiddag al tijd om het even weg te halen :D
Ik ben superblij want ik was ook nog bang dat die gevaartes om zouden waaien. Wel hebben we nu een lege tuin en inkijk, dus er komt wel weer 1 boom, alleen ga ik nu iets beter kijken dat die dan ook echt niet meer dan 4m word ;)

En zo is het nu, kaal he:  

Posted by Picasa

0 reacties: