maandag 15 maart 2010

hehe voorpand eindelijk naar mijn zin

Na 3 vorige proefjes is deze eindelijk naar mijn zin. Het 'probleem' was dat ik het bengh jurk precies had uitgeteld en nagehaakt, dus beginnen met 16 stokjes. Alleen is die jurk met 2,5 of 3 gemaakt en ik gebruik 3,5 wat dus dikkere stokjes geeft, het bleef maar bobbelen. Maar nu ben ik met 14 stokje begonnen en dat was de oplossing. Het ziet er nu helemaal goed uit.
De laatste 2 rijen van vanavond gaan morgen wel over, de overhangende stokjes aan de onderkant zitten mij dwars. Maar gelukkig is het nu maar 2 rijen niet nog een heel exemplaar ;) .
Posted by Picasa

1 reacties:

Collie-Collie zei

Wauw, zeg!! Ik zag bij draadstaaltjes van aaltje dat er een uitdaging is van een jurkje van Bengh. dat is inderdaad een UITdaging!! Maar hij wordt mooi, hoor!! Knap dat je dat zo kan uitwerken vanaf een foto!!!!

Groetjes, Collie