dinsdag 23 maart 2010

Ala Bengh, met haaknaald maar zonder mouwen

Zo de jurk is klaar, zonder mouwtjes voorlopig.
Ik weet ook niet of ik er mouwtjes in maak. Eerst morgen maar eens passen want volgens mij valt het vrij lang en dat is ook niet heel handig met een 4,5 jarige. Het basispatroon was hiervoor eigenlijk te lang en te smal, jurkje 6 knippie hersft 2008.
Maar goed het is gehaakt dus het kan rekken ;)
Het afwerken vind ik niet zo netjes maar een andere manier weet ik even niet (binnen in aan elkaar gehaakt met vasten). Suggesties en andere manieren om haakwerk netjes aan elkaar te maken zijn meer dan welkom
Voor het begin van deze jurk kijk hier even.
Wel heb ik nog behoorlijk wat over dus er komt nog iets van deze wol maar wat weet ik nog niet.
Posted by Picasa

2 reacties:

Menini zei

Ik vind het heel mooi geworden. Wat een werk, maar het resultaat mag er wezen.

Desiree zei

Geweldige prachtige jurk.
mooi gedaan hoor.


Gr Desiree