zaterdag 27 februari 2010

tuolumne-carnavals-prinses

Dit was dus voordat het 'kok' werd en lag dus als een dikke maand te koekeloeren, afgelopen week de elastiek in de mouwen gezet en zojuist maar even afgemaakt.
Was alleen de zomen nog en de zijkanten, dus lekker simpel 4 draadslock erlangs en klaar.
Ook voor de hals ;)

Ze vind 'm wel heel leuk alleen is het niet makkelijk inkomen. Ik heb 1 schoudernaad met klitteband gedaan zodat er voor het hoofd genoeg ruimte is, maar mocht ik 'm nog een keer aan elkaar maken dan of van trico of een rits in de zijnaad.

Als jas weet ik het nog niet, de mouwen zijn er wijd en het dubbele pand vind ik niet zo mooi. Maar als jurk is de missie geslaagd ;)
De volgende keer ga ik de overgooier proberen, die lijkt me ook erg leuk.
Posted by Picasa

0 reacties: