woensdag 10 februari 2010

Ik wil als ... KOK

Zelf vind ik hem helemaal geworden zoals ik wilde, dus ik ben zeer tevreden. De broek weet niet meer welk patroon het is. Het jasje is gebaseerd op een jasje uit de Bizzkids herfst\winter 2004, nr 2701.
De koksmuts komt hier vandaan => makingitfun, kijk bij tutorials voor Chef's Hat.

Maar wel een gedoe zeg met die boef van me.
Als wat wil je je verkleden??
Dit is het rijtje van de afgelopen weken: sportacus ... clown .. prinses .. clown ... kok pfffffffffffff
Volgend jaar toch anders regelen ;)

Papa moet zijn tekenkunsten nog vertonen en er drie sterren op maken met textielviltstift.
Enfin Hermientje den Blijker kan gaan hossen ;)

En wat ben ik blij met mijn biaisband-aanzetter voor mijn pfaffje, werkt als een speer zoals je kunt zien.
Posted by Picasa

0 reacties: