zondag 28 februari 2010

Bizzkids pauwensetje

Toen ik deze stof zag was ik er direct verliefd op maar ik kwam voor wat anders en 10,- de meter vond ik voor een shirtje voor boefje toch wel veel.
Maar het heeft me bijna een slapeloze nacht bezorgt en een enorme zoektocht de volgende dag want ik had de verkeerde winkel in mijn hoofd.
Uiteindelijk zat ik om half vijf in de den bosche middag drukte weer richting Hoofs want daar had ik 'm gezien, naast trico was er ook katoen dus dat kwam prima van pas voor het rokje.

Beide zijn uit de bizzkids van zomer 2008, het shirtje is de 3431 en het rokje is een variatie op 3429. Zonder achterzakken, met 1 langer strook er aan gezet en 1 kortere strook erop.

Dankzij mijn lockerworkshop bij Leonie vorige week heb ik heel wat trucjes en mooie afwerkingen kunnen doen. Dank je wel daarvoor Leonie :D

Lekker van de zomer met blote armen en beentjes eronder, lijkt me zo lollig staan. Ik wacht alleen nog even met de zoom op mijn cover. Maar met dit weer kan ik toch beter een regenjas maken :S
Posted by Picasa

0 reacties: